Єврофуру, євротент – універсальний напівпричіп, найбільш часто використовуваний для перевезення 20-ти тонних вантажів. Конструкція таких напівпричепів (єврофури) дозволяє знімати тент, знімати борти, знімати стійки для бічної навантаження довгих вантажів, а при необхідності можна повністю розібрати каркас.
Це робить даний тип кузова одним з найбільш поширених і найбільш затребуваних першій-ліпшій нагоді міських, міжміських і міжнародних перевезень. Стандартна місткість 33 европаллета.
Ізотермічний фургон призначений для перевезення вантажів, які не потребують строгого дотримання температури. Ізотермічний фургон тільки підтримує вихідну температуру вантажу в перебігу нетривалого часу і не може забезпечити її незмінність при тривалому транспортуванні на великі відстані. Для перевезення на далекі відстані необхідно використовувати рефрижератор.
Рефрижератор, точніше – рефрижераторний напівпричіп – це транспортний засіб, оснащене холодильним агрегатом і здатне підтримувати всередині кузова температурний режим в діапазоні від + 12 ° C до -20 ° C включно.
Завдання експлуатації рефрижераторів складається в створенні і підтримці заданих температурно-вологісних режимів в охолоджуваному кузові під час зберігання і транспортування вантажу за умови безпечної роботи обладнання.
Напівпричепи-рефрижератори є необхідною ланкою безперервної холодильного ланцюга, підтримуючи необхідну для хрененія вантажу температуру при його переміщенні від однієї ланки до іншого. Значення автотранспортних рефрижераторів особливо велике для регіонів зі значними відстанями між точками виробництва вантажів, які потребують охолодження або заморожування і місцями їх подальшої обробки, зберігання або споживання.